Szukanie zaawansowane
koszyk jest pusty

WYCIĄGARKA DRAGON WINCH MAVERICK DWM 3500ST 1.6T (2995)


Kup teraz: 379,00 zł

Ilość: z 1000 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy
  • Producent: Dragon Winch
  • Uciąg (lbs): 3500

Opis



DRAGON WINCH MAVERICK DWM 3500ST 12V


 
Fabrycznie nowa, nieużywana, oryginalna!
Wyciągarki z serii DRAGON WINCH MAVERICK to sprawdzone i trwałe wyciągarki.
Model DWM 3500 ST dedykowany jest do: małych quadów, pługów etc.
Moc: 0,9 KM
Uciąg: 3 500 lb/ 1 588 kg
Redukcja: 153:1
Rodzaj hamulca: samohamowny
Długość liny stalowej: 10 m
Wymiary (LxWxH): 325 mm x 105 mm x 95 mm
Waga zestawu brutto: 11 kg
Gwarancja: 5 lat DOOR-2-DOOR!
 

Wyciągarka Dragon Winch MAVERICK DWM 3500 ST 12V


Zestaw sterowania wraz z okablowaniem


Lina stalowa 10m
Hak


Prowadnica 4 rolkowa


Podstawa pod wyciągarkę


Pilot przewodowy
Pilot bezprzewodowy


Śruby montażowe

Instrukcja montażu i obsługi


Paragon lub faktura vat
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych:

 



  • Informacje od sprzedającego Dane sprzedawcy:
    Grzegorz Wendołowski
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal
    REGON: 910044007
    NIP: 888-100-27-46

    Telefon kontaktowy: +48 600-103-102

    Email kontaktowy: sklep@wyciagarki.net

    Informacje od sprzedającego
    DANE FIRMY:
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal
    REGON: 910044007
    NIP: 888-100-27-46

    ZWROTY:
    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal

    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

    Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

    Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    REKLAMACJE:
    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@wyciagarki.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

    POZOSTAŁE INFORMACJE:
    GWARANCJA Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści: WARUNKI GWARANCJI 1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach. 2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu. 3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy. 4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych) - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów. - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp. - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.) 5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne. 6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu. 7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna. 8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi. W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas wysyłki: 24h
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
Dane sprzedawcy:
Grzegorz Wendołowski
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

Telefon kontaktowy: +48 600-103-102

Email kontaktowy: sklep@wyciagarki.net

Informacje od sprzedającego
DANE FIRMY:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

ZWROTY:
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJE:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@wyciagarki.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

POZOSTAŁE INFORMACJE:
GWARANCJA Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści: WARUNKI GWARANCJI 1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach. 2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu. 3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy. 4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych) - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów. - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp. - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.) 5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne. 6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu. 7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna. 8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi. W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.



Zgłoś naruszenie zasad

Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: