Szukanie zaawansowane
koszyk jest pusty

Szekla Szakla Omega 17T 1 1/2 WZMACNIANA CE ATEST (5369)


Kup teraz: 159,00 zł

Ilość: z 1000 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy

Opis




Szekla / szakla Omega 1 1/2 17t WZMACNIANA, CE, ATEST

Szakla wzmacniana Omega 17t
Współczynnik bezpieczeństwa: 6,0
Siła zrywająca: 102 tony
Materiał: stal stopowa, obrabiana cieplnie, hartowana
  • szekla
  • paragon lub faktura vat

  • Informacje od sprzedającego Dane sprzedawcy:
    Grzegorz Wendołowski
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal
    REGON: 910044007
    NIP: 888-100-27-46

    Telefon kontaktowy: 600-103-102

    Email kontaktowy: cargosklep.a1@gmail.com
  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas wysyłki: 2 dni
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska 15,00 zł 0,00 zł 100 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł 0,00 zł 100 szt.
Dane sprzedawcy:
Grzegorz Wendołowski
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

Telefon kontaktowy: 600-103-102

Email kontaktowy: cargosklep.a1@gmail.com
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
(dla firm rękojmia wyłączona)

Adres reklamacji:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czy produkt można zwrócić: TAK
Czas na zwrot przedmiotu: 14 dni
Koszt zwrotu ponosi: Kupujący

Adres zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Zgłoś naruszenie zasad

Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: