Szukanie zaawansowane
koszyk jest pusty

SOMFY V500 RTS Monitor z wbudowanym pilotem (6442)


Kup teraz: 1 100,00 zł

Ilość: z 20 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy
  • Rodzaj: Videodomofon
  • Typ: Jednorodzinny
  • Rodzaj transmisji: Przewodowy
  • Funkcje dodatkowe:
    • Pamięć
    • Slot kart pamięci
    • Przycisk otwierania bramy

Opis

 

Monitor
SOMFY V 500 RTS
 

 
V500 to monitor nowej generacji, z ekranem dotykowym, wbudowanym 5-kanałowym nadajnikiem RTS oraz funkcją zapisu zdjęć osób dzwoniących.


Bezpieczeństwo
Identyfikacja gości z wewnątrz domu lub mieszkania
Zapisywanie zdjęć gości podczas Twojej nieobecności

Prostota instalacji
Instalacja za pomocą jedynie 2 żył - możesz go zainstalować na istniejącej instalacji zwykłego dzwonka

Nowoczesny design
Wyrafinowany wygląd świetnie integruje się ze ścianą
Nowoczesny ekran dotykowy o przekątnej 7 cali

Dodatkowe wyposażenie
 - W obudowie monitora jest zamontowany 5-kanałowy pilot do sterowania radiowymi urządzeniami Somfy RTS.
Częstotliwość radiowa : 433,42 MHz
Zasięg wewnątrz budynku : 20 m
Zasięg w otwartym terenie : 200 m

Wideomofon V500 posiada:
  • Przyjazny dla użytkownika i konfigurowalny interfejs sterowania.
  • Monitor posiadający zintegrowany nadajnik 5-cio kanałowy do sterowania urządzeniami RTS. Możliwość obsługi do 5 produktów (lub grup produktów) RTS.
  • Zapis zdjęć na karcie micro SD umożliwiający identyfikację osób przychodzących podczas nieobecności mieszkańców.
  • Czujniki temperatury wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Ekran dotykowy z przyjaznym interfejsem.
  • Szerokokątną kamerę do wyraźnego widzenia odwiedzających.
  • Widzenie w nocy – zapewnione przez diody IR, ułatwiające rozpoznawanie osób w ciemności bez ich oślepiania.
  • Funkcję interkomu pomiędzy 2-ma monitorami wewnętrznymi. 
  • Personalizację melodii dzwonka dzięki karcie micro SD.
  • Nowe i bardziej wytrzymałe bloki zacisków (nowy dostawca).
  • Wysoki standard wykonania.
 Ponadto:
  • Maksymalna liczba monitorów w systemie: 2 (1 główny + 1 dodatkowy (opcja))
  • Maksymalna liczba paneli z kamerą w systemie: 1
  • Łatwa instalacja 2-żyłowa: można wykorzystać przewody dzwonkowe.

Charakterystyka techniczna:
Częstotliowść radiowa : 433,42 MHz
Zasięg w otwartym terenie : 200 metrów
Pojemność pamięci : 5
Szerokość : 330 mm
Wysokość : 275 mm
Głębokość : 85 mm
Stopień ochrony : Panel zewnętrzny - IP44


 

1 x monitor SOMFY
instrukcja obsługi
paragon lub faktura vat
  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Przelewy24 Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas wysyłki: 24h
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska 20,00 zł 0,00 zł 100 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł 0,00 zł 100 szt.
Dane sprzedawcy:
Grzegorz Wendołowski
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal A1
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

Telefon kontaktowy: +48 600-103-100

Email kontaktowy: sklep@napedy.net

Informacje od sprzedającego

zwroty
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
reklamacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
pozostałe informacje
GWARANCJA
Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści:
WARUNKI GWARANCJI
1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach.
2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu.
3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy.
4. Gwarancji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych)
- uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów.
- uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione
- urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową
- wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp.
- uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.)
5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne.
6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu.
7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna.
8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi.

W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

Gwarancji udziela: Sprzedawca
Czas gwarancji dla konsumenta: 24 miesiące
Czas gwarancji dla przedsiębiorców: 24 miesiące
Treść gwarancji: Gwarancja.pdf
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
(dla firm rękojmia wyłączona)

Adres reklamacji:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czy produkt można zwrócić: TAK
Czas na zwrot przedmiotu: 14 dni
Koszt zwrotu ponosi: Kupujący

Adres zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zgłoś naruszenie zasad

Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: Szybkie płatnosci internetowe Dotpay