Szukanie zaawansowane

SOMFY ELIXO 500 230V COMFORT 5xLISTWA * LAMPA FOTO (519)


Kup teraz: 1 549,00 zł

Ilość: z 992 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy

Opis


 
Witam na mojej aukcji !!!

 
Przedmiotem aukcji jest NOWY, NIEUŻYWANY, ORYGINALNY zestaw do bram przesuwnych
SOMFY ELIXO 500 230V COMFORT PACK z gwarancją 3 LATA


Zestaw SOMFY ELIXO 500 przeznaczony jest do automatyzacji bram przesuwnych o masie maksymalnej wynoszącej do 500 kg.



 
PEŁEN ZESTAW GOTOWY DO MONTAŻU !!!
 
Zestawy z POLSKIEJ dystrybucji.
__________________________________________________________________
 
Zawartość przesyłki:
  • Napęd SOMFY ELIXO 500 230V z wbudowaną centralą SOMFY (z radioodbiornikiem)

 
  • 2 x Pilot 4-kanałowy SOMFY KEYGO 4 RTS

 
  • Fotokomórki SOMFY
  • 2 awaryjne kluczyki odblokowujące bramę w przypadku braku napięcia (klucze patentowe)
  • Mechaniczne wyłączniki krańcowe
  • Akcesoria montażowe
  • 5 metrów listwy zębatej stalowej wraz z tulejami i śrubami montażowymi (5x 1mb)

 
  • Lampa sygnalizacyjna SOMFY

 
  • instrukcja montażu i użytkowania napędu w języku polskim
  • paragon lub faktura vat


 



 
Charakterystyka:
  • Szybkie otwieranie w 20 sekund
  • Mocna obudowa: dla skrzydeł do 500 kg w zastosowaniach rezydencjonalnych i komercyjnych
  • Samouczący się system programowania w celu szybkiego uruchomienia urządzenia
  • Możliwość regulacji ustawień w celu indywidualnej regulacji momentu obrotowego napędu
  • Wyświetlanie funkcji na ekranie LCD z oprogramowaniem w kilku językach
  • Zewnętrzny mechaniczny układ wysprzęglania
Parametry Elixo 230
Zasilanie 230 V
Moc 290W
Max. ilość operacji dziennie 100
Kondensator 10
Redukcja przełożenia 1/30
Prędkość bramy 8.5m/min
Temperatura pracy -15°C do +40°C
Wykrywanie przeszkód Mechaniczne
Ilość możliwych do zapamiętania
urządzeń sterowania zdalnego
36
Klasa bezpieczeństwa IP24
Częstotliwość radiowa sterowania RTS 433.42MHz
Elektronika sterowania Zintegrowana
z mikro-przełącznikami
Szybka i bezpieczna wysyłka kurierem.
 
DO KAżDEGO KUPIONEGO PRZEDMIOTU WYSTAWIAM PARAGON LUB FAKTURĘ VAT!!!
 


  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Przelewy24 Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas wysyłki: 24h
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska 0,00 zł 0,00 zł 100 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł 0,00 zł 100 szt.
Dane sprzedawcy:
Grzegorz Wendołowski
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Szybka wysyłka
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

Telefon kontaktowy: +48 600-103-100

Email kontaktowy: lucy2300@wp.pl

Informacje od sprzedającego
DANE FIRMY:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

ZWROTY:
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJE:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem lucy2300@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

POZOSTAŁE INFORMACJE:
GWARANCJA Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści: WARUNKI GWARANCJI 1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach. 2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu. 3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy. 4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych) - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów. - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp. - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.) 5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne. 6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu. 7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna. 8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi. W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

Gwarancji udziela: Sprzedawca
Czas gwarancji dla konsumenta: 36 miesięcy
Czas gwarancji dla przedsiębiorców: 36 miesięcy
Treść gwarancji: Gwarancja.pdf
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
(rękojmia przysługuje firmom)

Adres reklamacji:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
upujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem lucy2300@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czy produkt można zwrócić: TAK
Czas na zwrot przedmiotu: 14 dni
Koszt zwrotu ponosi: Kupujący

Adres zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zgłoś naruszenie zasad

Pomoc i wsparcie

Facebook

Płatności obsługują: Szybkie płatnosci internetowe Przelewy24
Szukanie zaawansowane