Szukanie zaawansowane

NICE ROX 1000 NAPĘD BRAMY PRZESUWNEJ FULL ZESTAW (6628)


Kup teraz: 1 749,00 zł

Ilość: z 100 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy

Opis



Zestaw do bram przesuwnych NICE ROX 1000 z gwarancją 2 LATA.

Zestaw NICE ROX 1000 przeznaczony jest do automatyzacji bram przesuwnych o masie maksymalnej wynoszącej do 1000 kg.


Zestaw jest nowy, nieużywany, kompletny !!!

GRATIS! PROFESJONALNE TELEFONICZNE WSPARCIE TECHNICZNE PRZY MONTAŻU!

 
__________________________________________________________________
 
Zawartość przesyłki:
  • 1 x siłownik NICE ROX 1000 230V z wbudowaną centralą sterującą NICE ROA38 i radioodbiornikiem
  • 2 x pilot dwukanałowy NICE FLO2RE
  • podstawa pod siłownik
  • wyłączniki krańcowe
  • 2 awaryjne kluczyki odblokowujące bramę w przypadku braku napięcia
  • komplet fotokomórek NICE BF
  • Lampa sygnalizacyjna BENINCA LAMPI LED z wbudowaną anteną zwiększającą zasięg pilotów
  • 5 metrów bieżących listwy zębatej wraz z tulejami, śrubami, podkładkami (5 x 1 mb)
  • instrukcja montażu i użytkowania napędu
  • paragon lub faktura vat
 
Zestaw charakteryzuje się:
  • silnik 230V
  • wyposażony w system mechaniczny, który umożliwia otwieranie i zamykanie bramy w trybie ręcznym w przypadku braku prądu elektrycznego lub nieprawidłowego funkcjonowania bramy
  • możliwość regulacji czasu pracy, czasu przerwy, siły
  • napęd samohamowny, co oznacza że brama blokuje się mechanicznie po zatrzymaniu pracy silnika. Dzięki temu nie ma konieczności dodatkowego mechanicznego ryglowania bramy przy użyciu zamka, ani nie jest możliwe jej ręczne otwarcie.
  • funkcja płynnego zwolnienia podczas zamykania i łagodnego startu – polega na takiej zmianie prędkości, aby uniknąć silnego szarpnięcia w momencie otwierania lub zamykania bramy. Dzięki temu brama pracuje płynnie i nie hałasuje podczas pracy.  
  • możliwość wczytania do 150 pilotów typu FLOR, SMILO, ONE, NICEWAY (433,92 MHz)
  • możliwość podłączenia fotokomórek oraz lampy sygnalizacyjnej, zwiększających bezpieczeństwo użytkowania bramy
 
Dane techniczne:
Maksymalna długość bramy m 8
Maksymalny ciężar bramy kg 1000
Zasilanie/Zasilanie silnika V 230/230
Pobór prądu A  
Moc W 350
Prędkość m/s 0,18
Maksymalny moment startowy Nm 24
Siła N 800
Stopień ochrony IP 44
Temperatura pracy °C min./max. -20/ +50
Wymiary mm 330x210x303
Masa kg 11
Centrala   ROA39
Cykle na godzinę   25








 
  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Przelewy24 Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas wysyłki: 24h
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 20,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska 0,00 zł 0,00 zł 100 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł 0,00 zł 100 szt.
Dane sprzedawcy:
Grzegorz Wendołowski
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

Telefon kontaktowy: +48 600-103-100

Email kontaktowy: toomek190@wp.pl

Informacje od sprzedającego
DANE FIRMY:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

ZWROTY:
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJE:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem toomek190@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

POZOSTAŁE INFORMACJE:
GWARANCJA Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści: WARUNKI GWARANCJI 1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach. 2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu. 3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy. 4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych) - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów. - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp. - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.) 5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne. 6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu. 7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna. 8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi. W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

Gwarancji udziela: Sprzedawca
Czas gwarancji dla konsumenta: 24 miesiące
Czas gwarancji dla przedsiębiorców: 24 miesiące
Treść gwarancji: Gwarancja.pdf
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
(dla firm rękojmia wyłączona)

Adres reklamacji:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
upujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem lucy2300@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czy produkt można zwrócić: TAK
Czas na zwrot przedmiotu: 14 dni
Koszt zwrotu ponosi: Kupujący

Adres zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zgłoś naruszenie zasad

Pomoc i wsparcie

Facebook

Płatności obsługują: Szybkie płatnosci internetowe Przelewy24
Szukanie zaawansowane