Szukanie zaawansowane
koszyk jest pusty

NAPĘD BRAMY BFT IGEA 230V NA SZEROKIE SŁUPKI (3335)


Kup teraz: 2 999,00 zł

Ilość: z 996 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy

Opis

Kompletny zestaw do bramy 2-skrzydłowej
BFT IGEA
+
Komplet fotokomórek
BFT DESME
+
1 x pilot BFT MITTO B2

 

 
Napęd do bramy skrzydłowej BFT IGEA  przeznaczony jest do automatyzacji pracy bram dwuskrzydłowych o maksymalnej długości skrzydła wynoszącej 2,5 m i ciężarze do 250 kg.

Maksymalna głębokość osadzenia zawiasu - do 30 cm.

Napęd posiada regulowane krańcówki - brak potrzeby stosowania odbojów w podłożu.

PEŁNY ZESTAW GOTOWY DO MONTAŻU!
Telefoniczne wsparcie techniczne GRATIS!!!

2x  siłowniki elektromechaniczne BFT IGEA z elementami mocującymi

Centrala sterująca z radioodbiornikiem BFT ALTAIR
Obudowa do centrali

Fotokomórki BFT DESME


1 x Pilot 2-kanałowy BFT MITTO B2


uchwyty do skrzydła i słupka bramy

akcesoria montażowe

klucz do awaryjnego otwierania bramy w przypadku braku napięcia

karta gwarancyjna - 2 LATA GWARANCJI

instrukcje obsługi w języku polskim

paragon lub faktura vat
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych:

Siłowniki IGEA przeznaczone są do bram skrzydłowych rezydencyjnych o ciężarze do 2500 N (~250 kg) i długości skrzydła do 2,5 m. Przewidziano je do montażu na słupkach murowanych, gdzie wymiar montażowy od osi zawiasu do krawędzi słupka wewnątrz posesji wynosi do 30 cm. Posiadają silnik zasilany napięciem 230 V AC oraz wewnętrzną przekładnię samohamowną, która blokuje ręczne otwieranie i zamykanie bramy. Siłowniki z serii Igea zasilane napięciem jednofazowym nie posiadają wyłączników krańcowych - konieczne jest stosowanie odbojów mechanicznych na otwarcie i zamknięcie. Częstotliwość użytkowania napędów do 60 cykli na dobę.Sprzedawane osobno oraz w zestawach z centralą sterującą ALTAIR P (dedykowana), która posiada możliwość obsługi jednego lub dwóch siłowników elektromechanicznych, zasilanych napięciem 230 V AC o mocy do 300 W każdy. Centrala umożliwia łatwe i wygodne podłączenie siłowników i akcesoriów dzięki wyjmowanym listwom zaciskowym. Posiada wbudowane funkcje autodiagnozy. Elektroniczna regulacja momentu obrotowego, regulacja czasu opóźnienia otwarcia/zamknięcia skrzydeł względem siebie, funkcja furtki, obsługa elektrozamka, to tylko niektóre z wielu zaawansowanych funkcji centrali. Zintegrowany dwukanałowy radioodbiornik CLONIX z kodem dynamicznie zmiennym umożliwia zapamiętanie do 63 pilotów z serii MITTO. Programowanie za pośrednictwem wyświetlacza LCD oraz trzech przycisków lub za pośrednictwem programatora PROXIMA.

INTELIGENTNA TECHNOLOGIA
Czas otwarcia do 90° - tylko 15 sek.
Centrala sterująca zgodna z protokołem EElink.

BEZPIECZEŃSTWO UŻYTKOWANIA
Zastosowanie zaawansowanych technologicznie central sterujących (ALTAIR P - zalecana, RIGEL 5 - opcjonalna), obsługujących do dwóch siłowników zasilanych napięciem 230 V AC, wyposażonych w funkcje elektronicznego ograniczenia momentu obrotowego siłowników.

UPROSZCZONA INSTALACJA
Łatwe mocowanie siłownika do słupka bez konieczności spawania.





Licytujesz NOWY, NIEUŻYWANY NAPĘD Z 2-LETNIĄ GWARANCJĄ !!!

 

  • Informacje od sprzedającego Dane sprzedawcy:
    Grzegorz Wendołowski
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal A1
    REGON: 910044007
    NIP: 888-100-27-46

    Telefon kontaktowy: +48 600-103-100

    Email kontaktowy: sklep@napedy.net

    Informacje od sprzedającego

    zwroty
    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal

    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

    Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

    Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    reklamacje
    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
    Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
    pozostałe informacje
    GWARANCJA
    Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści:
    WARUNKI GWARANCJI
    1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach.
    2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu.
    3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy.
    4. Gwarancji nie podlegają:
    - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych)
    - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów.
    - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione
    - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową
    - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp.
    - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.)
    5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne.
    6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu.
    7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna.
    8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi.

    W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Przelewy24 Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas wysyłki: 24h
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska 0,00 zł 0,00 zł 100 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł 0,00 zł 100 szt.
Dane sprzedawcy:
Grzegorz Wendołowski
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal A1
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

Telefon kontaktowy: +48 600-103-100

Email kontaktowy: sklep@napedy.net

Informacje od sprzedającego

zwroty
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
reklamacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
pozostałe informacje
GWARANCJA
Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści:
WARUNKI GWARANCJI
1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach.
2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu.
3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy.
4. Gwarancji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych)
- uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów.
- uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione
- urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową
- wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp.
- uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.)
5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne.
6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu.
7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna.
8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi.

W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

Gwarancji udziela: Sprzedawca
Czas gwarancji dla konsumenta: 24 miesiące
Czas gwarancji dla przedsiębiorców: 24 miesiące
Treść gwarancji: Gwarancja.pdf
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
(dla firm rękojmia wyłączona)

Adres reklamacji:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czy produkt można zwrócić: TAK
Czas na zwrot przedmiotu: 14 dni
Koszt zwrotu ponosi: Kupujący

Adres zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Zgłoś naruszenie zasad

Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: