Szukanie zaawansowane
koszyk jest pusty

NAPĘD BRAMY 2-SKRZYDŁOWEJ BFT PHOBOS BT A40 *FULL* (781)


Kup teraz: 1 899,00 zł

Ilość: z 1000 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy

Opis




Zestaw do bram 2-skrzydłowych BFT PHOBOS BT A40 z gwarancją 2 LATA.

Zestaw BFT PHOBOS BT A40 przeznaczony jest do automatyzacji bram 2-skrzydłowych o długości skrzydła do 4,0 m i ciężarze do 250 kg.

Zestaw jest nowy, nieużywany, kompletny !!!

GRATIS! PROFESJONALNE TELEFONICZNE WSPARCIE TECHNICZNE PRZY MONTAŻU!


Napęd posiada wyłączniki krańcowe - brak potrzeby stosowania odbojów w podłożu.
 
__________________________________________________________________
 
  • 2 siłowniki elektromechaniczne BFT PHOBOS BT A40 z elementami mocującymi
  • 1 x centrala sterująca BFT THALIA LIGHT z wbudowanym radioodbiornikiem
  • 2 x pilot 2-kanałowy BFT MITTO B2
  • uchwyty, elementy montażowe
  • awaryjne metalowe kluczyki odblokowujące bramę w przypadku braku napięcia
  • Fotokomórki fotokomórki BFT DESME
  • lampa sygnalizacyjna LED z wbudowaną anteną zwiększającą zasięg pilotów
  • instrukcja montażu i użytkowania napędu
  • paragon lub faktura vat


 
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych:
 














Charakterystyka:
Nowe siłowniki jak poprzednie modele wykorzystują technologię D-TRACK która zapewnia pełne bezpieczeństwo użytkowania - siły niezbędne do pracy są optymalnie dobierane w każdym punkcie pracy automatyki.

Dzięki nowoczesnej centrali sterującej THALIA LIGHT wyposażonej w wyświetlacz LCD, instalacja i konfiguracja zestawu automatyki w maksymalnym stopniu ułatwia pracę instalatorowi. Dzięki dwóm trybom pracy możemy szybko zaprogramować niezbędne funkcje dosłownie w kilka minut, lub wykorzystując tryb zaawansowany uzyskać parametry idealnie dopasowane do wymagań klienta.

Nowe napędy charakteryzują się całkowicie nowym designem - nawiązującym do pozostałej oferty nowych modeli siłowników i akcesoriów. Na korpusie umieszczone jest dobrze widoczne logo firmy. Zmodernizowana została też konstrukcja nakrętki śruby pociągowej(śruba pociągowa jest głębiej osadzona w stosunku do starych modeli), przez co ograniczono możliwość przypadkowego zanieczyszczenia mechanizmu.
 

  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas wysyłki: 24h
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska 15,00 zł 0,00 zł 100 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł 0,00 zł 100 szt.
Dane sprzedawcy:
Łukasz Wendołowski
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
REGON: 362271610
NIP: 888-304-71-21

Telefon kontaktowy: +48 600-100-130

Email kontaktowy: luklin@interia.pl

Informacje od sprzedającego
DANE FIRMY:
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
NIP: 888-304-71-21
REGON: 362271610

ZWROTY:
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJE:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem luklin@interia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

POZOSTAŁE INFORMACJE:
GWARANCJA Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści: WARUNKI GWARANCJI 1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach. 2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu. 3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy. 4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych) - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów. - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp. - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.) 5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne. 6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu. 7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna. 8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi. W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

Gwarancji udziela: Sprzedawca
Czas gwarancji dla konsumenta: 24 miesiące
Czas gwarancji dla przedsiębiorców: 24 miesiące
Treść gwarancji: Gwarancja.pdf
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
(dla firm rękojmia wyłączona)

Adres reklamacji:
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem luklin@interia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czy produkt można zwrócić: TAK
Czas na zwrot przedmiotu: 14 dni
Koszt zwrotu ponosi: Kupujący

Adres zwrotu:
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zgłoś naruszenie zasad

Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: Szybkie płatnosci internetowe Dotpay