Szukanie zaawansowane
koszyk jest pusty

MOCNY NAPĘD BRAMY GARAŻOWEJ BFT EOS 120 ZESTAW (3250)


Kup teraz: 1 369,00 zł

Ilość: z 996 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy

Opis

 

Kompletny zestaw do bramy garażowej uchylnej lub segmentowej
BFT EOS 120
+
1 x pilot BFT MITTO B2
+
szyna 1-częściowa z łańcuchem 2900mm

 

 
Zestaw BFT EOS 120 dostarczany jest w komplecie z akcesoriami (patrz lista) i przeznaczony jest do automatyzacji pracy bram garażowych użytku przydomowego i półprzemysłowego, z 1-częściową szyną jezdną.

Maksymalne wymiary bramy: (szer. x wys.) 6,9 m x 2,3m.

PEŁNY ZESTAW GOTOWY DO MONTAŻU!
Telefoniczne wsparcie techniczne GRATIS!!!

Uwaga! Wysyłka napędu możliwa tylko przy przedpłacie na konto ze względu na gabaryty napędu.


Głowica napędu BFT EOS 120 z wbudowaną centralą sterującą i odbiornikiem BFT

Szyna 1-częściowa z łańcuchem 2900mm

1 x Pilot 2-kanałowy BFT MITTO B2


akcesoria montażowe

karta gwarancyjna - 2 LATA GWARANCJI

instrukcje obsługi w języku polskim

paragon lub faktura vat
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych:




Siłownik  BOTTICELLI 800 przeznaczony jest do bram garażowych rezydencyjnych o powierzchni bramy do 11 m2. Siła ciągnąca i pchająca wynosi 800 N. Siłownik posiada silnik zasilany napięciem 24 V DC oraz zintegrowaną centralę sterującą VENERE D. Częstotliwość użytkowania napędów do 25 cykli na dobę.Zmiana w stosunku do wycofanego napędu Botticelli dotyczy zastosowania rozbudowanej centrali sterującej VENERE w wersji D z wyświetlaczem LCD. Nowy napęd posiada głowicę w nowym firmowym kolorze granatowym. Zastosowana szyna prowadząca to sprawdzona i wytrzymała szyna z łańcuchem od napędu EOS 120, której wytrzymałość i trwałość zapewniają stalowe łożyska toczne.

Zintegrowana centrala VENERE D umożliwia obsługę jednego siłownika elektromechanicznego, zasilanego napięciem 24 V DC o mocy do 300 W, wyposażonego w enkoder. Centrala pozwala na łatwe i wygodne podłączenie akcesoriów dodatkowych dzięki numerowanym listwom zaciskowym. Posiada wbudowane funkcje autodiagnozy. Elektroniczna regulacja momentu obrotowego czy funkcja furtki,  to tylko niektóre z wielu zaawansowanych funkcji centrali. Bezpieczeństwo użytkowania zapewnia funkcja amperometrycznej detekcji przeszkód. Zintegrowany dwukanałowy radioodbiornik CLONIX z kodem dynamicznie zmiennym umożliwia zapamiętanie do 63 pilotów z serii MITTO. Programowanie za pośrednictwem wyświetlacza LCD oraz trzech przycisków lub za pośrednictwem programatora PROXIMA. Funkcja autoset umożliwiająca automatyczny dobór parametrów pracy podłączonych do centrali siłowników.




Licytujesz NOWY, NIEUŻYWANY NAPĘD Z 2-LETNIĄ GWARANCJĄ !!!
 
  • Informacje od sprzedającego Dane sprzedawcy:
    Grzegorz Wendołowski
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal A1
    REGON: 910044007
    NIP: 888-100-27-46

    Telefon kontaktowy: +48 600-103-100

    Email kontaktowy: sklep@napedy.net

    Informacje od sprzedającego

    zwroty
    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal

    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

    Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

    Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    reklamacje
    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
    Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
    pozostałe informacje
    GWARANCJA
    Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści:
    WARUNKI GWARANCJI
    1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach.
    2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu.
    3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy.
    4. Gwarancji nie podlegają:
    - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych)
    - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów.
    - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione
    - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową
    - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp.
    - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.)
    5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne.
    6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu.
    7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna.
    8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi.

    W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Przelewy24 Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas wysyłki: 2 dni
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska 20,00 zł 0,00 zł 1 szt.
Dane sprzedawcy:
Grzegorz Wendołowski
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal A1
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

Telefon kontaktowy: +48 600-103-100

Email kontaktowy: sklep@napedy.net

Informacje od sprzedającego

zwroty
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
reklamacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
pozostałe informacje
GWARANCJA
Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści:
WARUNKI GWARANCJI
1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach.
2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu.
3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy.
4. Gwarancji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych)
- uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów.
- uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione
- urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową
- wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp.
- uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.)
5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne.
6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu.
7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna.
8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi.

W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

Gwarancji udziela: Sprzedawca
Czas gwarancji dla konsumenta: 24 miesiące
Czas gwarancji dla przedsiębiorców: 24 miesiące
Treść gwarancji: Gwarancja.pdf
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
(dla firm rękojmia wyłączona)

Adres reklamacji:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czy produkt można zwrócić: TAK
Czas na zwrot przedmiotu: 14 dni
Koszt zwrotu ponosi: Kupujący

Adres zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Zgłoś naruszenie zasad

Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: