Szukanie zaawansowane
koszyk jest pusty

LAMPA SYGNALIZACYJNA DTM OLIMP LED Z ANTENĄ 230V (2700)


Kup teraz: 109,00 zł

Ilość: z 998 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy

Opis

 
Lampa sygnalizująca LED 230V z wbudowaną anteną
DTM OLIMP 230 LED
 

 

 
Lampa sygnalizacyjna OLIMP 230 LED jest elementem bezpieczeństwa w automatyce bramowej. Przeznaczona do stosowania w napędach bram i innych urządzeniach z wyjściem na lampę sygnalizacyjną zasilaną 230V. Energooszczędne źródło światła LED użyte w lampie gwarantuje wieloletnią, bezobsługową pracę.
 
  • wbudowany przerywacz
  • mocowanie na płaszczyźnie poziomej i pionowej
  • zasilanie:    230VAC
  • moc:    max. 5W
  • temperatura pracy:    -25°C / +55°C
  • klosz:    pomarańczowy z PMMA
  • technologia:    LED
  • żywotność:    do 50000h
  • przeznaczenie:    oświetlenie sygnalizacyjne
  • sposób montażu:    bezpośrednio lub za pomocą uchwytu kątowego 90°
  • tryb pracy:    ciągły / impulsowy 0,5 sekundy
  • odporność na wstrząsy i wibracje:    wysoka

lampa DTM
instrukcja obsługi
paragon lub faktura vat
  • Informacje od sprzedającego Dane sprzedawcy:
    Grzegorz Wendołowski
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal
    REGON: 910044007
    NIP: 888-100-27-46

    Telefon kontaktowy: +48 600-103-100

    Email kontaktowy: dtm@napedy.net

    Informacje od sprzedającego
    zwroty
    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
    AKOM Grzegorz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal

    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

    Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

    Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    reklamacje
    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dtm@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
    Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
    pozostałe informacje
    GWARANCJA
    Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści:
    WARUNKI GWARANCJI
    1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach.
    2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu.
    3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy.
    4. Gwarancji nie podlegają:
    - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych)
    - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów.
    - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione
    - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową
    - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp.
    - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.)
    5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne.
    6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu.
    7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna.
    8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi.

    W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Przelewy24 Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas wysyłki: 24h
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 100 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł 0,00 zł 100 szt.
    Przesyłka kurierska 15,00 zł 0,00 zł 100 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł 0,00 zł 100 szt.
Dane sprzedawcy:
Grzegorz Wendołowski
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
REGON: 910044007
NIP: 888-100-27-46

Telefon kontaktowy: +48 600-103-100

Email kontaktowy: dtm@napedy.net

Informacje od sprzedającego
zwroty
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKOM Grzegorz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
reklamacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dtm@napedy.net lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
pozostałe informacje
GWARANCJA
Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści:
WARUNKI GWARANCJI
1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach.
2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu.
3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy.
4. Gwarancji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych)
- uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów.
- uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione
- urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową
- wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp.
- uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.)
5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne.
6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu.
7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna.
8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi.

W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.



Zgłoś naruszenie zasad
Użytkownik
Cena
Ilość
Data dodania
j***7 (5) 5
109,00 zł
1 szt.
czw 12 paź 2017 21:19:53
a***1 (0)
109,00 zł
1 szt.
śro 20 wrz 2017 08:12:22

Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: