Szukanie zaawansowane
koszyk jest pusty

Kosiarka spalinowa MTD SMART 46 SPBS ** NAPĘD KOSZ (4555)


Kup teraz: 1 249,00 zł

Ilość: z 1000 szt.

lub

Parametry przedmiotu

  • Stan: Nowy

Opis

 
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:
Kosiarka spalinowa
z napędem
MTD SMART 46 SPBS
 

Kosiarka spalinowa MTD o nazwie 46 SPBS to jeden z topowych modeli serii SMART.
Elementem wyróżniającym ją na tle inny modeli z tej gramy jest funkcja 4w1, dzięki której maszyna umożliwia zbieranie ścinek trawy do kosza, wyrzut w tył i w bok oraz mulczowanie.

Sercem kosiarki jest silnik renomowanej amerykańskiej marki Briggs&Stratton z serii 450 E z ręcznym rozrusznikiem. Zastosowany w niej nóż tnący pozwala na cięcie trawy na pasie o szerokości 46 cm w 6 poziomach wysokości z zakresu od 28-92 mm.

W zestawie z maszyną zawarty jest parciany kosz o pojemności 60 litrów.

Dla wygody pracy kosiarka wyposażona jest w napęd tylnych kół.

Do dodatkowych atrybutów prezentowanej kosiarki do trawy należy zaliczyć zintegrowaną dyszę do mycia wnętrza obudowy oraz w pełni składane rączki co ułatwia jej przechowywanie i przemieszczanie.

Kosiarka spalinowa z napędem SMART 46 SPBS to polecana jest dla wymagających posiadaczy trawników o powierzchnii do około 1000 m².

 


Dane techniczne kosiarki
 


 
 


 
 


 
 


 


W skład wysyłki wchodzą:

- Kosiarka spalinowa MTD SMART 46 SPBS

- Instrukcja obsługi

- Paragon lub faktura VAT

 
 
Zapraszamy do zakupów !!!


 
  • Informacje od sprzedającego Dane sprzedawcy:
    Łukasz Wendołowski
    AKOM Łukasz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal
    REGON: 362271610
    NIP: 888-304-71-21

    Telefon kontaktowy: +48 600-196-100

    Email kontaktowy: centrum.majorka@gmail.com

    Informacje od sprzedającego
    DANE FIRMY:
    AKOM Łukasz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal
    NIP: 888-304-71-21
    REGON: 362271610

    ZWROTY:
    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
    AKOM Łukasz Wendołowski
    Kościuszki 29
    87-820 Kowal

    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

    Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

    Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    REKLAMACJE:
    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem luklin@interia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

    POZOSTAŁE INFORMACJE:
    GWARANCJA Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści: WARUNKI GWARANCJI 1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach. 2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu. 3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy. 4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych) - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów. - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp. - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.) 5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne. 6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu. 7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna. 8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi. W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

  • Formy płatności Płatność z góry
    Płatność przy odbiorze
  • Sposoby płatności Przelew tradycyjny Przelewy24 Pobranie
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 60,00 zł 0,00 zł 1 szt.
Dane sprzedawcy:
Łukasz Wendołowski
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
REGON: 362271610
NIP: 888-304-71-21

Telefon kontaktowy: +48 600-196-100

Email kontaktowy: centrum.majorka@gmail.com

Informacje od sprzedającego
DANE FIRMY:
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
NIP: 888-304-71-21
REGON: 362271610

ZWROTY:
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJE:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem luklin@interia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

POZOSTAŁE INFORMACJE:
GWARANCJA Sprzedający udziela 2/3/5 letniej gwarancji na sprzedawane produkty o następującej treści: WARUNKI GWARANCJI 1. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Sprzedawca udziela gwarancji na okres xx miesięcy od daty sprzedaży. Realizatorem świadczeń gwarancyjnych jest sprzedawca urządzenia. Wykryte w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do sprzedającego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia powyższego okresu w uzasadnionych przypadkach. 2. Sprzedawca udziela gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje usługi montażu. 3. Naprawą gwarancyjną określa się wykonanie czynności, których celem jest usunięcie wady urządzenia objętego gwarancją. Urządzenie lub podzespoły, w których stwierdzone zostaną braki materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne i z tego powodu działają nieprawidłowo, będą naprawiane lub wymieniane. Po wykonaniu czynności serwisowych wymienione części stają się własnością Sprzedawcy. 4. Gwarancji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych bądź elektromagnetycznych) - uszkodzenia powstałe wskutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonanych przez użytkownika lub inne osoby trzecie; używanie niesprawnych produktów. - uszkodzenie wynikające z wcześniejszego rozmontowania lub naprawiania przez osoby do tego nieuprawnione - urządzenia z uszkodzoną (niewidoczna data produkcji), zerwaną tabliczką znamionową - wymiany części posiadających określona żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu: żarówki, baterie, akumulatory, koła zębate, sprężyny, bezpieczniki, szczotki komutatorowe itp. - uszkodzenia urządzeń wynikające z niewłaściwego doboru względem przeznaczenia lub bramy (wagi, długości skrzydła, wymiarów słupka, stopnia intensywności użytkowania itp.) 5. W przypadku dokonania 3 nieskutecznych napraw gwarancyjnych tego samego rodzaju kupującemu przysługuje prawo wymiany wadliwego elementu na nowy. W przypadku zakupu kilku urządzeń w jednym zestawie, możliwość wymiany dotyczy tylko tego urządzenia, którego trzykrotne naprawy okazały się nieskuteczne. 6. Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z demontażem, montażem oraz transportu do, i z serwisu. 7. Gwarancja bez dołączonego dowodu zakupu, stempla sprzedawcy, wpisanego modelu urządzenia lub numeru seryjnego, podpisu nabywcy oraz bez daty sprzedaży jest nieważna. 8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi. W opisie każdego produktu jest podany okres gwarancji.

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
(dla firm rękojmia wyłączona)

Adres reklamacji:
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska
Czy produkt można zwrócić: TAK
Czas na zwrot przedmiotu: 14 dni
Koszt zwrotu ponosi: Kupujący

Adres zwrotu:
AKOM Łukasz Wendołowski
Kościuszki 29
87-820 Kowal
Polska


Zgłoś naruszenie zasad

Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: